DVIRAČIO NAUDA

Sušilus orams, vis daugiau žmonių pradeda važinėti dviračiais. Ši transporto priemonė turi daug privalumų: pigesnė priežiūra, jokio triukšmo ar išmetamųjų dujų, galima išvengti bet kokių eismo kamščių. Tačiau svarbiausia yra sveikata. Reguliarus važiavimas dviračiu stiprina imuninę sistemą, padeda išlaikyti gerą fizinę formą ir stiprina raumenis bei stuburą. Valandos trukmės pasivažinėjimas sudegina apie 600 kcal, bet nesukelia nuovargio, priešingai – atpalaiduoja kūną ir protą. Malonumas ir sveikata, tad nenuostabu, kad tiek jauni, tiek vyresnio amžiaus žmonės mėgsta šį laisvalaikio praleidimo būdą.

Puikus laisvalaikis
Visų pirma, važinėdami dviračiu pabėgame nuo rutinos, nuo darbų, namų ruošos, problemų, atsipalaiduojame. Jei važiuojame ne vieni, sustiprėja ryšys su kartu esančiais žmonėmis, atsinaujina bendri interesai, jaučiamės geriau tiek fiziškai, tiek socialiai.

Aktyvus laisvalaikis – geležinė sveikata
Moksliniais tyrimais įrodyta, kad reguliariai važinėjantis dviračiu ženkliai pagerėja žmogaus savijauta – labiau deguonimi aprūpinami organai, stiprėja širdies raumuo, gerėja kraujotaka, suaktyvėja medžiagų apykaita, pagreitėja limfos tekėjimas, žmogus išprakaituoja toksinus, geria daugiau vandens, todėl išsivalo organizmas, krenta svoris ir dailėja figūra.

Kas paneigs – stebuklingas vaistas nuo visų ligų.

Random Posts